Kampania AdWords to inaczej promocja w sieci reklamowej Google. Wyniki reklam Adwords są widoczne na górze i po prawej stronie wyników wyszukiwania oraz na witrynach przestępujących do programu z Google. System ten opiera się na modelu Pay Per Click (płać z kliknięcie), czyli płacimy za kliknięcia w link sponsorowany. Wielką zaleta tej reklamy jest to, że pojawia się ona dopiero gdy dana osoba czegoś szuka, tym typem promocji docierają do klientów zainteresowanych Twoją ofertą.

kampanie adwords

Panel do administracji reklamą w Google jest znacznie mocno rozbudowany, można co prawda sprawnie uruchomić kampanie w Google, jednak jej obsługa, a optymalizacja może świeżemu użytkownikowi zająć wiele czasu. Przygotowanie i analiza kampanii pozawala nam na lepsze wybranie słów kluczowych, kwot, a często i strony www do potrzeb klientów. Dlatego też bardzo powszechna usługą jest dziś obsługa kampanii Adwords której obsługą może zająć się doświadczony specjalista adwords. Reklamy Adwords są stałym elementem strategii Reklamowej większości dużych biznesów. Jest to efektywna metoda promocji o czym przekonało się już wielu firm. Mimo to wiele osób prowadzi reklamy, które nie przynoszą zakładanego zwrotu z inwestycji.

Uruchomienie kampanii Adwords Przed rozpoczęciem reklamy w Google powinno się zadać sobie następujące pytania:

  1. Czego chcemy od kampanii ?
  2. Jakie założenia powinna osiągnąć, abyśmy mogli powiedzieć, że zarabia wystarczająco?
  3. Jak poznamy, że ten założony cel został osiągnięty?

Powinniśmy pamiętać, że cele są zależne od rodzaju przedsiębiorstwa, środków i innych czynników. Sklep www z pewnością postawi na sprzedaż i wzrost konwersji Dla sieci serwisów sprzedających online założeniem może okazać się sprzedaż online oraz wzrost sprzedaży offline. Dla stacjonarnego usługodawcy właściwym celem będzie np. wypełnienie formularza kontaktowego, dla sporej korporacji odpowiednim celem będzie wywoływanie zainteresowania nowym produktem lub zwiększenie ilości osób zapisanych na newsletter.